loading...
کلاس پنجم
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ثنا در تاریخ 1393/02/11 و 12:35 دقیقه ارسال شده است

سلام من از وبلاگ تون خیلی خوشم اومد میشه لطفا بگین چند سالتونه ؟ آیا واقعا کلاس پنجم هستید اگر اینطور باشه هم سن هستیم

بله من کلاس پنجم هستم به افتخار همه ی دبستانی ها

این نظر توسط نازنین در تاریخ 1393/02/11 و 12:32 دقیقه ارسال شده است

سلام ممنون از شعر خدا
من وبلاگ خوبتو به چند تا از دوستام معرفی کردم و بهشون گفتم که حتما نظر بدن

ممنون از اینکه بهشون معرفی کردی و ممنون که تاکید داشتی نظر بدن


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام بازدید کنندگان گرامی لطفا در این سایت عضو شید لطفا در نظر سنجی شرکت کنید لطفا برای هرپست نظر دهید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید از کدام درس های کلاس5 براتون پست بذارم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 26
  • بازدید کلی : 4,165